En ny stjärna

Vem läser min blogg? Illvilliga rykten säger jag tvingar mina elever. Och vilka frågor borde behandlas? Några tycker jag tjatat för mycket om ordningsfrågor.Men  allt jag vill är inpirerara till att ta upp det som väcker debatt och engagemang. Och det kan inte jag avgöra , möjligtvis inspirera. Ordningfrågor är heller inte mitt favorit temat. jag hade hellre sett fler läst och kommneterarade tex Sebastion kärleksdiskussion, eller rätt och straff frågorna som diskuterades på mångas bloggar, men det är ni som avgör. Det viktigaste är att vi läser skriver och kommenterar varandra!
Jag blir därför alltid lika glad när jag märker att någon ny sjärna tänds på vår blogghimmel.


För ibland händer det att en ny röst börjar dyka upp med kloka eller roliga kommentarer och inlägg. Senaste veckans rockie förtjänar därför att citeras.

Dagens elevcitat
Ja nu ska jag skriva i min så kallade blogg. Men jag vet dock inte vad jag ska skriva.
Alla har inspererats av Stefans blogg, och det märks att han är otroligt stolt över den och då menar jag otroligt stolt!
Att alla diskutioner börjar på Stefans blogg och slutar på tjugotals andra humanus bloggar måste ju innebära att den är väldigt välbesökt. Men det orsakar att saker och ting blir jävligt ut tjatade, som ex frukt kastningen jag menar man har tatt upp det mer på två veckor än vad man har tatt upp terrorr attacken i America på sju år.
Men men nog om den frukten, måste medge att jag känner mig överdrivet smart när jag sitter här och skriver det är nog därför Stefan skriver som en galning fast han inte har nåt att skriva om eller så e det bara för att klara av den konkurransen han har mot Micke och Patrik, men ni ligger lite efter faktiskt.

http://samanullah.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: samanullah

Asså jag tror att citatet är skriven av en väldigt klok människa :D

2008-11-24 @ 13:44:20
URL: http://samanullah.blogg.se/
Postat av: The Humanus Slayer

Som du sa, en ny stjärna. Den nya stjärnan har skapats och meningen med vår vistelse här på Humanus kommer snart börja märkas.

2008-11-24 @ 15:00:45
URL: http://thehumanusslayer.blogg.se/
Postat av: Mikael@humanus

Två bloggar på en dag imponerande....

2008-11-24 @ 17:32:01
URL: http://hristo88.blogspot.com
Postat av: Herr Persson

Jag tycker din blogg ska handla om det du vill och det du anser är viktigt. Ingen tvingas att läsa din blogg, inte vad jag vet i alla fall. Jag läser den dagligen och tycker det är lika kul och intressant varje gång.

Men som du säger fler borde läsa och kommentera min blogg! Delar verkligen din åsikt..

2008-11-24 @ 20:16:27
URL: http://schtumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0