Välkommen tillbaks

till brottsplatsen, till nya utmaningar, möten, spännande lektioner, inlämningsuppgifter och spektakulära blogginlägg!  Mikael är på bröllopsresa i Las Vegas. Så jag får ensam koka mitt kaffe i mitt anletes svett. Novemberdimman ligger tät. Det är långt kvar till våren. Men vi ger oss inte.


Hoppas alla har använt lovet till att hämta nya krafter.

Själv har jag mest irrat omkring på Londons bakgator som en vanlig  man, samt matat ekorrar i Hyde Park.








Tillbaka till det fortsätta hårda smutsiga arbetet (någon måste ju göra det)  att göra den här världen till en bättre plats, lämpligtvis: First we take Humanus.
Vi har uppnått en del, fruktupprensningsaktionen har  varit  lyckosam. Det har nästan inte funnit några  fruktrester i korridorer och salar. Städerskan  som är mycket tacksam intygar en mycket tydlig förbätting. Jag vill passa på att tacka alla ( och det måste vara alla eftersom det har fungerat) för sin insats. Men det gäller att fortsätta den inslagna vägen, inte släppa greppet.

.

Kommentarer
Postat av: delia

Det är underbart att en förbättring skett och även jag hoppas att det kommer att fortsätta i samma banor!

2008-11-04 @ 13:18:36
URL: http://deliavercelli.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Precis som med sport så ska man glädjas åt en vinst, men man kan inte ge upp efter det. Man måste bygga vidare för att nå målet. Vårt mål är ett "perfekt" Humanus. Att frukten har kommit till en förbättring är ett steg på vägen, men det finns mycket kvar än att arbeta med. Tyvärr...

2008-11-05 @ 12:23:00
URL: http://schtumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0