Ännu ett tack

En svår sådan. Det ser nattsvart ut för IFK, betydligt värre än det mörker som sänktes över idrottsparken och min tv-skärm igår.
Därför tar jag tacksamt emot all tröst och uppmuntran jag kan få. Dagens elevcitet är det mest smickrande och uppmuntrande jag kan tänka mig. Jag skulle önska att fler lärare läste bloggen, för att få ta del av det , eftersom det riktas till oss alla.

Det dagliga elevcitet:
Det är ni lärare som gör att vi andra har stannat kvar och kämpar oss fram, vi vill se er stolta, vi vill se er glada för vår skull, både nu och den dagen vi står på pallen utanför skolan, hoppandes och antagligen sådär lagom nyktra. Vi vill att ni alltid kommer vara stolta över oss elever och kommer ihåg oss som de kämpande ungdomarna vi faktiskt är! För det är inte bara för vår skull vi kämpar, det är för er med...

http://iaselin.blogg.se/skolblogg/

Jag är verkligen stolt, men äran tillfaller alla er som bidrar till att göra våra dagar mer stimulernade, på bloggen och irl där vi kämpar vidare tillsammans.
Tack.


Kommentarer
Postat av: Mikael@humanus

Vad är in real life? Är inte bloggen samma sak som livet?

2008-10-08 @ 09:03:48
URL: http://hristo88.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0