Jobbar på det

Arbetsdagen dagen snart slut, utan att jag hunnit att kommentera så mycket jag skulle önska, än mindre komma med nya spektakulära inlägg.

Min tid räcker inte till. Men jag gör vad jag kan, ger mig inte, utan får återkomma.
 Men det finns hur mycket engagerande och tänkvärda inlägg på bloggarna som helst,  för den som tar sid tid . Jag lämnar därför över ordet .


Dagens elevcitat


Vi går alla genom olika stadier av engagemang, det är bara du som avgör hur mycket du ska engagera dig.
Det betyder inte att du i helheten är mindre viktig. Idag, speciellt  tror jag det är viktigt att inse att vi faktiskt är en helhet.
Individens fria och luftiga spelutrymme är för länge sedan förbi, men med det globala här vi också fått ökad kunskap, kultur, och lösningar och minskat våra begränsningar.

jag vill bara avsluta med att säga att vi borde vara tacksamma, men också försöka återgälda en del av det vi lånat av varandra, och av moder jord för det gör livet lättare för alla.
http://tvetalan.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Mikael@humanus

Du fr helt enkelt sluta ha lektioner, du hinner inte med det. Dessutom borde vi ju spela in en valkampanjfilm!



2008-10-16 @ 10:10:30
URL: http://hristo88.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0