To be continued

Vi får sammanfatta veckan. Bloggaktivitet har dessvärre avtagit något. Själv har jag svårt att hinna med för allt kommenterande. Ett undantag är Tobbes kulturblogg som nu är skolans klart hetaste lärarblogg . Det senaste inlägget som tar upp fildelning , en fråga som borde kunna skapa mer debatt. Läs och kommentera!
http://kingtobby.blogg.se/2008/october/overlever-musiken.html 
 

Monsterna har antagligen gått tillbaks in i gaderoben. Mira har inte kommit loss, trots de enorma förväntningar hennes inträde i bloggisfären väckte i förra vecken. Hur länge kommer hon stå i mot trycket?  Mikael har fullt upp med att askultera på mina lektioner samt sköta kaffekokning.

Så veckan höjdpunkter var 1.ornas bloggar som nu ligger och väntar på ytterligare kommentarer. Frågan om hur de olika klasserna eller grupperna fungerar, är ju något som borde diskuteras mer. Jag kan bara hålla med en av de mer drivande bloggarna i 1:an.

Det känns som om någon borde ta tag i saken och tar reda på vad problemet egentligen är innan situationen förvärras, och vi får än fler avhoppare. För ett problem finns, men ett problem som inte går att lösa finns inte.
http://harakiri.blogg.se/

Det finns många inlägg som visar på, om inte på en slutgiltig lösning, men vad vi alla borde tänka på för att ständigt försöka att förebygga utsatthet.

Dagens elevcitet

Äntligen var vi fria människor som aldrig mer skulle tryckas ner.

Alltid tyst, ALDRIG TYST!!!


Ibland kan en stark människa hjälpa flera svaga. Det krävs bara att någon vågar ta första steget så fortsätter de andra

http://comebackandhauntme.blogg.se/

Nu återstår inget annat än att önska varandra trevlig helg.

To be continued

Kommentarer
Postat av: Mikael@humanus

Jag har tyvärr varit dålig på att blogga och kommentera bloggar jag vet int varför men har försökt satsa på mina och Stefans lektioner.



Hoppas det blir bättre nästa vecka

2008-10-03 @ 15:16:59
URL: http://hristo88.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0